Fuerteventūroje ir Kanaruose [Atlantinė ekspedicija. Ugnies ir vėjų, 2020] Dviese D o n a t o   K E L Y J E

Kelionėje nebūna taško A, iš kurio išvažiuoji ir taško B, į kurį važiuoji. Kelionėje yra taškas A, iš kurio išvažiuoji ir taškas A, į kurį tau (reikia) sugrįžti...
 Nuo 1997 m. mėgstu keliauti autostopu Autostopu jau nukeliavau 155 850 km.
Mano maistas McDonald's užkandinėje Amane [Artimieji (Rytai). Kitoj Jordano upės pusėj, 2018] Bijantiems pasiklysti ar ko nors nerasti Saariselkoje [Kelio romanas. X dalis. Lengvi keliai, 2013]
Pradžia

Kelyje Live

P A S A K O J I M A I

Atlantinė ekspedicija. Ugnies ir vėjų Kanarų salos
  Keliavau autostopu Kanarų salose. Kaip niekas nekeliauja. Ir kaip niekad daugiau jau nekeliausiu.
Šiandien prieš dvidešimt metų. Po kuprine Slovėnija ir kt. Rytų Europa
  Keliavau autostopu link Slovėnijos. Lygiai taip pat, kaip ir prieš dvidešimt metų. Lygiai tuo pat metu - vasarai baigiantis ir rudeniui prasidedant. Lygiai tuo pačiu maršrutu - per Lenkiją, Slovakiją ir Vengriją. Ir dvidešimties metų lyg nebūta.
Artimieji (Rytai). Kitoj Jordano upės pusėj Jordanija
  Keliavau autostopu Jordanijoje. Savaitė - optimaliausia kelionės trukmė, lapkritis - maloniausias laikas keliauti ten, pats sau - geriausias kelionės draugas.
Tolimieji (Rytai). Iš Pietų Korėjos į Japoniją Pietų Korėja, Japonija
  Keliavau autostopu Pietų Korėjoje ir Japonijoje. Kai viskas labai toli ir viskas kitaip, o autostopas - tas pats.
Malta taip pat. Vieno pasivaikščiojimo istorija Malta
  Keturias dienas keliavau pėščiomis ir truputuką (labai truputuką) autostopu Maltoje. Lyg ir vienas, lyg ir ne visai.
Kelio romanas. XIV dalis. Ačiū už autostopą! Suomija, Rusija
  Keliavau vėl autostopu ir vėl su miela savo drauge Europos šiaurėje. Lankėmės ne tik mudviems gerai pažįstamose vietose Suomijoje, bet atradome ir naujus plotus Rusijos Užpoliarėje bei tos pačios Rusijos Karelijoje, pasiekdami didžiausią už poliarinio rato esantį pasaulio miestą Murmanską.
Trys Tanai ir viena Tana (Vidurinė Azija) Tadžikistanas, Kirgizstanas, Kazachstanas
  Mano visiškai vieno (kaip jau tampa įprasta) kelionė autostopu (kaip buvo, yra ir bus) Vidurinėje Azijoje, aplankant net tris naujas bei iki tol man nematytas šalis.
Vienuolika ir viena naktis (Arabijos pasakos) Omanas ir JAE
  Mano visiškai vieno kelionė autostopu Omano Sultonate ir Jungtiniuose Arabų Emyratuose.
Žmogus ir kiaulė (Kaukazo istorijos) Armėnija ir Gruzija
  Mano beveik vieno kelionė autostopu po Armėniją bei Gruziją. Kodėl beveik ir kodėl būtent ten - skaitykite.
Kelio romanas. XIII dalis. Pranašų keliais Izraelis ir Palestina
  Mano ir Evelinos autostopinio gyvenimo dienos bei naktys Izraelyje ir Palestinoje. Ten kur visi kilometrai - autostopu, visos nakvynės - palapinėje, visas laikas - įspūdžiuose.
Kelio romanas. XII dalis. Niekam tikusi žemė Islandija
  Mudu su Evelina vėl kelio romane, pirmą kartą apsilankę bei keliavę autostopu Islandijoje. Taip per tas dvi savaites 1900 kilometrų sukrito į mano autostopininko bagažą, mums autostopu apvažiavus aplinkui tą atšiaurią ir gražią salą. Dar šiek tiek teko patranzuoti Norvegijoje bei Lietuvoje. Apie visą tai parašiau ilgiausią savo pasakojimą.
Kelio romanas. XI dalis. Po daug daug metų Kipras, Anglija, Pabaltijys
  Autostopu keliavome visų pripažintame Kipre bei niekieno (išskyrus mane ir Turkiją) nepripažintame Šiaurės Turkų Kipre. Paskui dar užsukę į Londoną ir Latviją, kaip visada sugrįžome namo. Mudu su Evelina vėl kelio romane. Patiko.
Vienos kelionės istorija. 54 liudininkai Suomija, Švedija
  Penktą kartą keliavau autostopu po Europos šiaurę. Šį kartą - vienas. Kad manimi patikėtumėte, kelionėje surinkau penkiasdešimt keturis liudininkus ir užrašiau istoriją apie visą tai kaip man sekėsi bei ką pamačiau, sužinojau ir išgirdau.
Darbas. Pergalė. Gegužis. Baltarusija
  Keliavau Baltarusijoje, ne autostopu. Trumpa, prikolna kelionė.
Kelio romanas. X dalis. Lengvi keliai Suomija
  Dar kartą (tingiu skaičiuoti kelintą) keliavome mes dviese autostopu į Europos šiaurę.
Kelio romanas. IX dalis. Su autostopu iš Rusijos Rusija
  Autostopu keliavome Rusijoje. Dvi savaites ir dviese tos bekraštės šalies platybėse.
Kelio romanas. VIII dalis. Kitoj poliarinio rato pusėj, žiemą Suomija, Švedija
  Nukeliavome žiemą į šaltą Europos šiaurę. Važiavome buržujiškai, nakvojome irgi, nes buvo per šalta. Užtat beveik viską ką norėjome pamatėme ir sužinojome.
Kelio romanas. VII dalis. Persija, (metai) 1391 Iranas, Turkija
  Ilgiausia kelionė mano istorijoje. 10 500 kilometrų autostopu ir 30 dienų kelyje. Mano ir Evelinos. Į naują ir nematytą mums šalį - Iraną. Per seniai žinomas ir pažįstamas šalis - Lenkiją, Slovakiją, Vengriją, Serbiją, Bulgariją, Turkiją.
Kelio romanas. VI dalis. Artimieji Užsienis (Turkija)
  Dar viena mudviejų su Evelina autostopo kelionė į užsienį. Ne taip ir arti, ne taip ir trumpai, nors ir mažai kas naujo joje buvo.
Kelio romanas. V dalis. Nordkapas Suomija, Norvegija, Švedija
  Dvi savaitės šiaurėje - autostopu iki pat šiauriausio Europos taško Nordkapo ir atgal. Man ir antras kartas nemelavo, o Evelina ten apsilankė pirmą kart gyvenime.
Kelio romanas. IV dalis. Kitas pavasaris Marokas, Vakarų Sachara
  Nors ir nelabai buvo tą pavasarį kur keliauti, kažką tokio vis dėlto radome. Negyventi nekeliaujant bei nerašant kelio romano. Negyventi. Kad ir tokioje baisioje šalyje kaip Marokas.
Kelio romanas. III dalis. Šiaurės pasiimti Švedija, Suomija, Norvegija
  Šiaurė, autostopas ir Evelina. Geresnio derinio tam liepos mėnesiui nesugalvočiau. Taip ir išvažiavom mes į kelio romano trečiąją dalį. Planuose buvo keliauti po Norvegiją, o gavosi taip, kad nuvažiavom stipriai toliau, už poliarinio rato.
Kelio romanas. II dalis. Įkalinti autobanuose Iki Ispanijos ir Portugalijos
  Mano draugė Evelina norėjo pakeliauti autostopu Vakaruose. Aš gi norėjau suvesti iš anksčiau likusias sąskaitas su tais Vakarais. Taip mes ir pasiekėme Portugaliją. Kelias į ten ir atgal.
Kelio romanas. I dalis. R.K. Iki Turkijos ir Gruzijos
  Ilgai ir laimingai keliavome autostopu mes su Evelina tą rudenį rytuose. Pasiekėme Turkiją ir Gruziją. Kelias į ten ir atgal.
Nordkapas ir kita šiaurė Iki šiauriausio Europos taško
  Pakeliauti po šiaurę ir pasiekti Nordkapą autostopu buvo mano trijų pastarųjų metų svajonė.
Portugalija buržujiškai
  Pagaliau ir aš apsilankiau Portugalijoje. Nebuvau ten niekad buvęs anksčiau ir tą nesusipratimą nesunkiai ištaisiau.
Ledinis turas I-II
  Keliavau pažiūrėti ledo ritulio rungtynių net į kelias Europos ledo ritulio aikšteles.
Šiaurėje su turistais
  Važiavau į Europos šiaurę. Pažiūrėti į vidurnakčio saulę ir pabūti šiauriausiame Europos taške Nordkape.
Šiaurė nesėkminga II
  Dar kartą bandžiau nukeliauti autostopu į Europos šiaurę. Ir vėl nesėkmingai.
Britų salose
  Šešiolika dienų autostopu keliavau Britų salose. Kelionė buvo nerealiai gera ir apie tai parašiau pasakojimą.
Šiaurė nesėkminga I
  Bandžiau nukeliauti autostopu į Europos šiaurę. Nesėkmingai.
Krymas ir kita Ukraina
  Ne autostopu, o traukiniais. Ne į vakarus, o į rytus. Ne vienas, o dviese. Buvo tai dešimties dienų kelionė į pavasarį.
Traukinio bėgiais
  Pirma 2006-ųjų metų kelionė, trukusi trisdešimt kilometrų. O ką, išpuolė keletas laisvų dienų, nusprendėme pailsėti.
Albanija ir Graikija
  Ne aukštų kalnų, ar gilių žydrų jūrų išvažiuoju žiūrėti. Man reikia tiesiog išvažiuoti, kad parvežti Albaniją Jai.
Aktyvus poilsis Norvegijoje
  Žmonės į užsienį važiuoja dirbti. Mano kelionės tikslas buvo visai kitoks, nors ir dirbau ten visą mėnesį prie gyvulio. Mažai kas bendro su kelionėmis, bet tegul būna.
Aplink Lietuvą III
  Keliauti aplink Lietuvą buvom pradėję dar prieš penkis metus. O tą rudenį tai tiesiog baigėm pietvakarių Lietuvos keliais.
Balkanai ir Turkija
  Visada norėjau nuvažiuoti į Balkanus. Asta norėjo į Turkiją. Tai ir nuvažiavom. Balkanai patiko, Turkija - nelabai.
Ispanijos vynuogės II
  Antrus metus iš eilės keliavome autostopu į Ispaniją, gyvenome ten mėnesį ir skynėme vynuoges.
Ispanijos vynuogės I
  Ispanijoje gyveno mano brolis ir tą rudenį užkvietė mus ant vynuogių derliaus nuėmimo. Neatsisakėme (pinigai ne pro šalį tais laikais buvo) ir nutranzavome (po 2001-ųjų metų autostopo bado to reikėjo). Be to juk - pramoga.
Aplink Lietuvą II
  Tai buvo antra kelionės aplink Lietuvą autostopu dalis. Ir važiavome tada aš ir Remigijus rytų Lietuvos keliais.
Į Siciliją
  Tą pavasarį susipažinau su Asta. O vasarą išvažiavom autostopu į Italiją ir Siciliją. Jai tai buvo pirma kelionė į vakarus.
Bastymasis po Europą
  Tą pavasarį mečiau darbą ir mokslus universitete, kad išvažiuoti autostopu valkatauti po Europą. Be tikslų, be pinigų.
Į Rygą
  Jau nebebuvo "Kelio Brolių" tą žiemą. O aš vis norėjau keliauti, tad su Vilniaus autostopo klubo nariais apsilankiau Rygoje.
Išvyka į Kučiūnus
  Buvo žiema ir trys "Kelio broliai": aš, Remigijus ir Mikas nuvažiavom į Kučiūnus ir ten originaliai poilsiavom prie -30.
Rytas ateis...
  Tai pasakojimas apie mūsų nakvynes Kelyje ir šalia jo. Kiek jų, kokios ir kur jos mums būdavo.
Naujieji Nidoje
  Sutikti du tūkstantuosius metus nutranzavome net į Nidą. Naujus sutiko Remigijus ir Mikas, o aš juos tiesiog pramiegojau.
Senis šaltis trasoje
  Unikali bei originali "Kelio brolių" akcija, kai aš apsirengęs seniu šalčiu tranzavau Kelyje Kaunas-Vilnius ir dalinau dovanas.
Į Mozūrų kraštą
  Per tas vėlines nedeginome žvakučių kapinėse, o važiavome autostopu į Kaliningradą ir Lenkiją.
Autostopo varžybose
  Dalyvavau net dvejose autostopo varžybose. Reikėjo ir tai išbandyti. Tiesiog tokie buvo laikai - bandymų ir ieškojimų. Tai ir išbandėme, nors sportininkais ir netapome.
Aplink Lietuvą I
  Pavargę po pavasario ir vasaros kelionių po užsienius, nusprendėme su Remigijum apvažiuoti autostopu aplink Lietuvą.
Į Slovėniją
  Tiesiog atsikėlęs ryte sugalvojau, kad man "reikia" nuvažiuoti į Slovėniją. Netrukus buvau kelyje.
Danija, laikykis
  Nuvažiavome į Daniją ir mokinomės ten gyventi stopariškai. Tokie laikai buvo - daug norų ir mažai pinigų.
Link Portugalijos
  Pirma tokia ilga kelionė į Vakarų Europą. Su Jurga buvome beveik nepažįstami, bet išvažiavome kartu į tolimus kraštus. Tai ir susipažinome prie to paties.
Į Vengriją
  Treniruotė prieš pirmą ilgą kelionę į Vakarus. Nuvažiavome į Budapeštą ir grįžome iš Budapešto.
Į Kolką Latvijoje
  Kelionė į šiaurės Latvijos miestelį Kolka, kur Baltijos jūros bangos susitinka su Rygos įlankos bangomis.
Link Sopoto
  Nevykusi savaitgalio kelionė į Lenkijos pajūrį. Ir nors ne kaip ten mums viskas tada gavosi, bet prisiminti tai galima ir reikia.
Po pietryčių Europą
  Pirma mūsų kelionė į Vakarus. Tada nuvažiuoti į Čekiją, Austriją ir Slovakiją buvo įvykis. Ir mes nuvažiavome, keturiese.
Į Nidą ir Kaliningradą
  Į Nidą autostopu atvažiavo vienuolika žmonių. Į Kaliningradą kelionę pratęsėme keturiese: aš, Ramunė, Remigijus ir Asta.
Į Latviją ir Estiją
  Tai buvo kito gyvenimo pradžia, kai mes buvome autostopo klubas "Kelio broliai" ir mūsų buvo nemažai.