Fuerteventūroje ir Kanaruose [Atlantinė ekspedicija. Ugnies ir vėjų, 2020] Pirmieji mano žingsniai Venecijoje trečią kartą [Šiandien prieš dvidešimt metų. Po kuprine, 2019] D o n a t o   K E L Y J E

Kelionėje nebūna taško A, iš kurio išvažiuoji ir taško B, į kurį važiuoji. Kelionėje yra taškas A, iš kurio išvažiuoji ir taškas A, į kurį tau (reikia) sugrįžti...
 Nuo 1997 m. mėgstu keliauti autostopu Autostopu jau nukeliavau 155 850 km.
Paukščio skrydis... [Tolimieji (Rytai). Iš Pietų Korėjos į Japoniją, 2018] Šiaurės kelias (Kelyje Sodankyla-Ivalo) [Kelio romanas. X dalis. Lengvi keliai, 2013]
Pradžia

Frazės
Sertifikatai
Kelyje Live

L I V E   I Š   K E L I O N Ė S   (Buvęs)

Graikija-Albanija-Makedonija-Kosovas
[2005.09.12 ... 2005.10.07]
Pasakojimas
2005-10-07
22:30:00
Siandien iveikiau didziausia atstuma per diena, visos keliones metu. Radom-Vilnius, 600 km. Siandien kelione baigesi ir Balkanai man complete. Apie 21.30 val. islipau is furos ant gerosios vilties ziedo Vilniuje. Padariau Albanija, Makedonija ir Kosova. Radau graziausia sau sali Europoje - Graikija. Buvau paliktas kelyje, bet isgyvenau ir grizau, nes as taip moku. Belieka laukti istorijos ir nuotrauku. Pazadu - bus be galo idomu. Live transliacijos pabaiga...
2005-09-30
18:56:46
As Albanijos sostineje Tiranoje. Oras cia prastas, lyja lietus. Is Atenu isejau per 4 valandas ir ta vakara pasiekiau Patra miesta, ten ir nakvojau, salia vandens, po israustais kelmais. Gera buvo nakvyne. Ryte keliavau per Graikija toliau, aplankiau labai grazu Ioanina miesta ir apie 17.30 val. buvau Albanijoje. Iejimo mokestis 10 euru. Ant sienos stopas Albanijoje totalus pravalas, nes pilna taksistu. Kovojau su jais gera valanda. Galu gale atsirado masina iki pirmo Albanijos kaimo, kur ir nakvojau. Siandien broviausi per Albanijos kalnus. Vaizdas cia kraupus, bus atskira istorija. Stopas normalus, bet labai daug taksistu. Pasitrinsiu valanda po Tirana ir trauksiu i trasa link Makedonijos miesto Ohrid. Vienam keliauti ne taip ir blogai, kaip maniau. Kur kas maziau problemu, nei keliaujant su netinkamais tam zmonemis. Irgi bus atskira istorija. Tiek, linkejimai visiems is Albanijos.
2005-09-28
10:41:35
Septyniolikta keliones diena ir pirma grizimo namo diena. Siandien ryte suzinojau, kad mano keliones partnere toliau autostopu nevaziuos, o pasiliks dar Atenuose ir namo skris lektuvu. Reiskia, namo tranzuoju vienas. Saugokites tokiu zmoniu, tiek kelyje, tiek ir gyvenime. Nelabai kas, bet as juk turiu zemelapi ir romo buteli kuprineje. Reiskia, viskas bus gerai. Mano kelias namo eis per Albanija ir Makedonija. Per dvi valandas issigausiu is Atenu ir busiu autostradoje i Graikijos vakaru miesta Patra. Palinkekite man sekmes. Keep me in your minds.
2005-09-26
22:43:09
Visa diena slampinejau po Atenus. Nuo ryto vaiksciojau pajuriu. Po pietu sedejau juros uoste ir ziurejau i jura ir laivus. Vakare uzlipau ant auksto kalno ir ziurejau i temstanti miesta. Atenai man tapo vienu is graziausiu Europos miestu. Kai sutemo, galvojau, kodel cia esu ne su Remigijum, kaip kad Marsely, kai sedejom ant kalno ir gerem vyna. Ar kodel ne su Asta, kaip kad Antalijoj, kai sedejom ant kalno ir valgem arbuza. Ar kodel ne su Valerijum, kaip kad Salcininku rajone, kai dainavom "Chiornyj voron". Juk atvaziavom cia dviese, o sedziu vienas ir galvoju vienas ir niekam ne zodzio pasakyti apie tai. Gaila, kad taip atsitinka, bet viskas bus gerai.
10:11:02
Is Meteoros lengvai is greitai sustabdem masina iki Larissa. Paleido mus autostrados degalineje, kuri buvo pilnai mirusi. Isejom tranzuoti i autostrada. Tai nuostabos niekam nekele. Per desimt minuciu sustojo fura i Atenus, kurie uz 350 km. Pakeliui uzpirko galinga ir socia graikiska vakariene pakeles restorane. Apie 22.30 val. atvykom i Atenus ir keliones partneres iniciatyva pradejom duotis po miesta, kad rast hospitality klubo nari, pas kuri "reikia" apsistoti. Radom ir apsistojom, nors idomiau butu nakvoti prie Akropolio ar juros papludimy... Vakar, t.y. sekmadieni isvaiksciojau Atenus, atskirai nuo keliones partneres. Buvau beveik visur, kur reikia buti. O sutemus nuvaziavau prie juros ir maudziausi tamsoje. Veliau sedejau ant akmenu, ziurejau i Egejo jura ir geriau vyna. Vanduo siltas, jura rami, papludimys tuscias, taip ir noris ten pasilikti. Vakare grizau pas Anthoni, ziurejom kasio finala, kur graikai laimejo. Siandien i miesta nebeisiu, o vaiksciosiu papludimiu, maudysiuos, sedesiu ant kranto ir ziuresiu i jura. Turbut, bus idomu. Siandien penkiolikta keliones diena.
2005-09-24
15:03:14

Trylikta keliones diena, Meteora, Graikija. Nuotabiausia ir graziausia vieta Europoje, kokia tik kada nors maciau. O mates as esu daug. Ka tik buvau ant aukstu kalnu, buvau vienuolyne, padariau apie 30 nuotrauku. Cia nuostabu, graziau turbut nebuna... Is Saloniku isvykom vakar ryte ir vaziavom per nuostabius Graikijos kalnus. Autostopas Graikijoje puikus, nieko panasaus nebuvau mates kitose trisdesimtyje saliu. Cia stoja visi, kartais tik tam, kad pasakyt, kad kelias i mums reikiama vieta yra butent cia. Vakar vakare buvo nereali liutis, pyle kaip is kibiro geras tris valandas. Nakvojom prie restorano, man patiko, nors ir buvo salta. Toliau traukiam i Atenus. Parasysiu, kaip seksis.

2005-09-22
12:13:24
Vienuolikta keliones diena ir antra diena Salonikuose, Graikijoje. Is Bukaresto sekmadienio vakara taip ir neisvaziavome, nes mano keliones partneres tikslas buvo rasti nakvyne viesbutyje, o ne paziureti miesta. Padejau jai ji surasti. Miesta apziurejom pirmadieni ryte, kai lijo lietus. Apie vidurdieni buvom ant Bulgarijos sienos, is kur mus isveze bulgaras. Vakarop nusiveze mus i savo kaima Kneza, visa vakara sedejom vietines uzeigos saleje, gereme ir valgeme su juo ir jo draugais. Turiu nuotrauka. Nakciai nuveze i sodo nameli, kur miegojom. Antradieni pusdieni praleidom pas ji namie, po pietu jis mus isodino i autobusa, nupirko bilietus ir Sofijoje suorganizavo nakvyne pas savo drauge. Ten geriau bulgariska degtine. Ryte nuveze i trasa, kur greit sustabdem masina beveik iki Graikijos. Po pusantros valandos ja pasiekem ir po pietu atvykom i Salonikus. Cia mano keliones partnere vel puole rupintis nakvyne, bet as ja nutempiau prie juros. Tada atvaziavo hospitality klubo narys, pas kuri mes ir apsistojom. Labai draugiskas zmogus, vakarieniavom pas jo mama, o paskui puse nakties rode naktini Saloniku gyvenima. Siandien visa diena reiks valkiotis po Salonikus, bet nelabai zinau ka cia veikti. Siaip miestas grazus, labai primena Sicilijos miestus. Rytoj vaziuojam i pietus.
2005-09-18
17:20:28
Ka tik atvykom i Rumunijos sostine Bukaresta. Miestas man jau patinka. Penktadieni po pietu, kaip ir planavome, is Kisiniovo isvykome i Padniestres nepripazintos respublikos sostine Tiraspoli. Ivaziavimas i ta respublika mokamas ir kainuoja 3 litus dviems. Tiraspolis, tai miestas-komunizmo imitacija. Labai skiriasi nuo likusios Moldovos, negalioja Moldovos valiuta, oficiali kalba rusu, oficialus pinigas - Padniestres respublikos rublis. Is to egzotikos kampelio vaziavom link Odesos, deja, Padniestres muitininkai musu neisleido, kada nors papasakosiu kodel. Norejo kysio, sutare net kaina, bet mes jiems nieko nedavem. Dar iki vakaro grizom autostopu i Tiraspoli, o is ten turejom lygiai 3 valandas iki vidurnakcio, iki kada galioja Padniestres tranzitinis talonas. Vaziavom su dusmanu, uz 4 zalio kiekvienam. Kisiniove nakvojom internetineje kavineje, tiksliau, mus ileido i salia buvusios kirpyklos patalpas. Sestadieni tranzavom per Moldova iki sienos su Rumunija. Ten vel cirkai, bet viskas baiges gerai tuo klausimu. O siandien anksti ryte atvykom i miesteli Bran, kur yra grafo Vlado Drakulos pilis. Labai idomu, patiko. Veliau autostopu vaziavom i Pitesti nuostabiais kalnais, kur as isimylejau Rumunija is naujo. Stopas tiek Moldovoje, tiek Rumunijoje puikus, Moldovoje gal kiek problemu, nes kai kuriose atkarpose tiesiog nera masinu. Tiek kol kas. Siandien vakare isvaziuojam link Bulgarijos sienos, kelsimes per Dunoju.
2005-09-16
16:03:38

Siandien penkta keliones diena. Mes Kisiniove, Moldovos sostineje. Atvaziavom i ji vakar pavakary. Stopas Ukrainoje puikus. Ukrainos/Moldovos siena perejom be problemu. Pirma Moldovos kaima pasiekem Kamazu. Tada strigom kelioms valandoms. Tada sustojo naujasis moldavas, paveziojo mus po siaures Moldova, atveze i Kisionova, nakti nakvojom pas ji namuose. Toliau traukiam i Padniestres autonomijos sostine Tiraspoli, o is ten - i Odesa.

2005-09-11
16:03:32

Rytoj išvykimas į trasą, Vilniaus mieste. Nuo rytojaus vėl būsiu kelyje. Ir mes stabdysim mašinas, kad nuvažiuotumėm toli tolyn, matysim naujas šalis ir miestus naujus. Aš nežinau kas ten bus, bet mane kankina nuojauta, kad viskas bus gerai...